När hela klänningen ömmar……

……… då får kameran jobba Ler med tungan ute Det började med en hälsena, som satte igång en axel som gick över i den andra axeln, som hittade till ena knäet och smittade av sig till andra knäet och flyttade upp till nacken och ner i armbågarna och ja med ett sånt j***a virrvarr så är det ju en himla tur att jag har en kamera!
Saknar att springa, men fota är ju också kul. För att krydda vardagen har jag dessutom skaffat Photoshop och har därmed utökat mitt ordförråd på svordomar, så många olika namn en bild kan få Ler med tungan ute man blir förvånad, haha.

Och man kan ju också tycka att det är på tiden att jag bekantar mig med bloggen igen, eller inte. Allt är relativt.

Här kommer iaf lite redigerade bilder

Först ut är från Snogeholm..SONY DSC

Sen är det Rövarkulan

SONY DSC

Körsbärsdalen utanför Veberöd

SONY DSC

Och så The one and Only Turning Torso i Malmö

SONY DSC

Ja, om det nu går lång tid till jag skriver igen, då har jag bytt till en oöm klänning och är ute och ränner i spåret igen Skrattar ……man kan ju hoppas!

Tjingeling Everyhopa  / Anki

Sjung ut!

