Färg, svett och sand

Två helger i rad har jag varit på jippo i löpningens anda. Förra helgen var det Ystad Extreme där jag höll mig i skuggan av hjältarna och gömde mig bakom linsen. Denna helgen var det The Color Run Lund…..man kan säga att jag gömde mig där med, fast bakom ett lager färg.
Båda evenemangen var super roliga, det ena med ett litet uns mer allvar än det andra. Gissa vilket 😉 Hur som helst är det glädje, vilja och kamratanda som härskar.
 photo _DSC6616_zpsf3572db8.jpg

 photo _DSC6787_zpsb76b6599.jpg

 photo _DSC6863_zps6abdf1e2.jpg

Den där tången, den var besvärlig både då och efteråt. Luktade jäääärk X dubbelt 😛

Sen var det då The Color Run och lag Luculentos, på latin färgglad
 photo ColorrunLuculentos_zpsfb87a87b.jpg

Vilket tryck och vilket ös, blir lätt en repris nästa år…..och *viskar* om hälsan vill kanske jag inte är bakom kameran på Ystad Extreme!
 photo IMG_2879_zps0057263a.jpg

//Anki

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Sjung ut!

