Google dokument

Hur tänker jag nu?! Jo alltså från början var bloggen ännu en hundblogg i hunddjungeln.Den tenderar dock att sväva ut i allsköns olika ämnen och har blivit lite mer personlig än jag från början tänkt. Men nu har jag ju då kommit på att jag kan skriva träningsdagbok i google dokument i ställer för i pergament rulle. Jodå, tekniken har svingat sig hit minsann. 😉 Och då kan man länka de dokumenten hit, därav den nya sidan som heter Kanels träningsdagbok.
Nu kan man alltså läsa om vår träning UTAN att behöva titta på naturfoton, höra om vad O sagt, bröllop och begravningar, svammel och trams osv osv.
Sen finns det ju de som faktiskt inte är så intresserade av om Kanel lade sig snabbt eller var ofokuserad och hur ofta jag belönar 😯 😉 . Ja, tillhör du dem så behöver du inte gå in och läsa om det. Är jag inte fiffig så säg?! Lite press sätter det förstås på mig att verkligen träna genomtänkt dessutom, så alla kan nog vara nöjda och nöjdast är väl jag.
När jag tränade för Jea skrev jag ju jämt sådana här utvärderingar för att få feedback av honom, och faktum är att man blir tvungen att tänka igenom träningen på ett annat vis när man ska sätta den på pränt. Nu är det NI som får bli mitt bollplank. Det kan ni väl ställa upp på?
Bloggen kommer fortsätta i samma stil, med skillnaden att det ”seriösa” hundtränandet med detaljer för att hjälpa mig i strukturen, kommer att vara tillgängliga även för er.
Avslutar med en naturbild tagen på Skrylle promenaden

Från 2012-02-24 Februari 2012 Rut och Kanel

Läs även andra bloggares åsikter om

10 thoughts on “Google dokument

  1. Jag tycker det har varit kul att läsa om allt möjligt i din blogg 🙂
    Men för mig spelar det ju ingen roll hur du gör…jag kommer läsa allt ändå.
    Ha en bra dag!
    Kram

    Gilla

  2. Alltså, jag måste ju erkänna att jag blir väldigt glad över att du fortsätter med din ”vanliga” blogg. Jag skäms att erkänna det, men jag är inte så jätteroad över att läsa seriösa träningsbloggar (förmodligen för att jag är så högst oseriös själv), jag gillar blandningen av fina bilder och ögonblicksbilder ur livet!

    Gilla

  3. Alltså, det ”vätte” tusan hur jag hamnade här…kan ha tagit till vänster i Huliganens blogg…

    Det var en synnerligen trevlig blogg du har! Och träningsdagbok!! Här blir jag imponerad över vilket jobb du lägger ner. Samtidigt som det ger mig liiite dåligt samvete över mitt eget engagemang med de egna jyckarna. Vi kör mest oorganiserad hipp-som-happ-träning 😉

    En annan sak som slår mig är att jag verkar bo i fel landsända – allt roligt (läs; foto, hundar, barmark) verkar ju utspela sig i Skåne med omnejd! *jämrans osis* Tur då att det bloggas flitigt från dessa breddgrader så jag ändå kan ta del av allt skoj som händer där 🙂

    Hälsningar Larsson, en ny läsare!

    PS Ymer Ysterkvist & Gurra Aktersnurra vill också hälsa, Gurra till Rosa halsbandet och Ymer till Fluffigapälsen. Tysken han…ja, han sänder en allmän, neutral hälsning till alla. (suck..jag ber om ursäkt för hans något avmätta hållning till nya bekantskaper)

    Gilla

    • Det var synnerligen trevligt att du tog till vänster i Huligan bloggen Larsson 😀
      Inte ska du få dåligt samvete för jobbet jag lägger ner på träningsdagboken, den har ju precis startat och ingen vet om den överlever ens veckan ut 😉
      Avmätta hållningar vet Rosa halsbandet ALLT om, så de skulle nog trivas, förutsatt att Tysken gillar Rosa…..det är liksom förutsättningarnas förutsättning. Gurra och Ymer känner både Fluffet och RH till, eftersom de tvingats att i timtal kolla på You Tube när de visar upp sin breda kompetens. Från Mission Possible till Tomten som såg fel på kalendern. Jodå så att, we know you och är djupt impregnerade 😀

      För övrigt ÄLSKAR denne skribenten nya bekantskaper, i synnerhet sådana med fyrfota kompisar!

      Gilla

Sjung ut!

