Fototriss- Kärlek & Romantik

Veckans fototriss utmaning går i Alla Hjärtans Dag tema. Denna veckan kan man dessutom vinna ett presentkort från Cool Stuff

För mig är kärlek och romantik väldigt många saker. Spontant tänker jag i första hand på kärleken mellan man och kvinna, passionerade, pulserande röda och varma känslor.

Varmt, rött och pulserande

När jag sen tänker på den Romantiska biten i kärleken, då är det rosa moln, skira känslor och löften som lovar om en framtid, som kommer fram på näthinnan.

Rosa moln och löften

Finns det något finare än Änglar? De finns i alla dess former och storlekar och behöver inte nödvändigtvis ha vingar. Våra tre barn är omgivna av kärlek, värme och trygghet och det är det som sista bilden symboliserar.

Fler bidrag hittar du här

Läs även andra bloggares åsikter om

15 thoughts on “Fototriss- Kärlek & Romantik

  1. som vanligt så överträffar du dom flesta med dina bilder och dina tankar!!! Aktuella ämne är ju kära ämne dessutom!! 😉
    Tur du går kurs!! 🙂

    Kram

    Gilla

    • Tack Lotta 🙂 Idag skulle jag fota ute och hade blått ljus i hela linsen, var nära panik innan jag kom på att jag varit och petat på ljusknappen igår kväll :O
      Dina ord väger tungt, eftersom jag tycker du fotar på ett så talande och inspirerande vis!
      Kram

      Gilla

  2. Här har du fångat dina ögonblick så romantiskt o fint.. Ibland är det ljuset i bilderna som avgör och du har fixat till det så bra.. Älskar hjärtan, ljus o änglar.. romantik o kärlek på hög nivå 🙂 Ha de..

    Gilla

Sjung ut!

