Ord, överflödigt…….

Skrev på min Fb status idag :”Kärlek är att bli väckt till doften av nybryggt kaffe, lagat av en man som inte dricker kaffe själv.
Samförstånd är när äldsta sonen erbjuder sig att köra lillebror till skolan, så jag kan ta en långpromenad innan fan fått på sig skorna.
Glädje är att dottern förverkligar sin egen dröm
Lycka är att få känna allt det här.
♥”

Ja och med den känslan av välbehag går jag på eftermiddagen ut med min kamera och såklart ett av mina favorit objekt 😉 Men, för att alla ska vara nöjda går jag direkt ut med en naturbild

A la Naturelle


Och nu till huvud attraktionen, Kanel ❤

Kanel

Hon ler när hon springer

"Kan du slicka dig på DIN näsa då? Va? Va?"

Man vet att det går fort när inte svanser hinner med


Need no words 😛

Och sen, högst irriterande, har jag sett på både min egen och en del andras bloggar, att vissa ord blir en länk till reklam. I detta inlägget är det kamera…..Hur blir man av med det?!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 thoughts on “Ord, överflödigt…….

Sjung ut!

