Lund genom linsen

Idag tittar jag på Lund genom kameralinsen. Detta beror inte alls på att jag får några påhopp ang att min kamera bara kan fotografera hundar. Nej, det beror faktiskt på att jag i dag har haft hjälp av en kamera assistent 😉 som har pekat med hela handen, fått gråa hår och tycker att jag är rätt, om inte helt, obildbar.
Det handlar om vinklar, motiv, fokusering och gud vet allt vad jag fått träna på idag och redan glömt 😯

En vilsen rosenknopp


Så där ja, jag kan visst fota mer än bara hundar… 😀

10 thoughts on “Lund genom linsen

    • Jag tror att du tror rätt 😀 H*n var bitvis väldigt nöjd med mig faktiskt…..
      Jo, det är kul att fota annat än hundar, men jag är inte så bra på att hitta döda motiv som ges liv genom kameran….Men värdefulla tips på det har jag också fått, träning som gäller 😀

      Gilla

  1. Du var ju nästan hemma hos mig! För övrigt håller jag med om den feliga byggnaden, fel hus på fel plats. Faktiskt fel hus på vilken plats som helst.

    Gilla

Sjung ut!

