Naket

Morgonpromenader med Lappen är just inga promenader….Eller jo, jag strosar och njuter av fågelkvitter medan Kanel dyker upp lite oförhappande både här

Ur dimman....

och där

Kanel

Dimman ligger tung och dofter har fastnat i den……Ryser när jag tänker på att vi i Dalby kanske ska behöva bli vana vid skitlukt om de bygger en Biogasanläggning här. Vi har en svacka vid ängen där det oftast är dimma, så dofter ligger kvar och stiger inte upp.
Vackra träd som nästan är nakna

Träd i motljus


Att träden är avklädda gör inte Kanel något, tvärtom hon springer som en galning i löv, högt gräs och snö. Fast nu undrar hon såklart var jag blir av

Kommer du?????

Men det finns ju så mkt vackert när man ser världen genom linsen.
I går var vi på klubben och tränade, en del saker gick bra och en del gick mindre bra. Jag börjar tycka mycket illa om rutan och gillar apporten mer och mer.
En del ljud på stegförflyttningarna men sittande i grupp perfekt 😉
Imorgon kommer dottern hem och då ska vi äntligen se fortsättningen på Twilightsagan, Break of Dawn….Vi längtar så mkt båda två och har friskat upp minnet med att kolla de tidigare filmerna under veckan som gått.

Läs även andra bloggares åsikter om

8 thoughts on “Naket

  1. Ju fler vi blir i Stajlingligan desto större avtryck kommer vi göra!
    Jag menar, titta bara på konståkningsdamerna (och herrarna!). Varför skulle vi hundssportare vara sämre? (Fast någon blårävspäls kommer jag aldrig bära på tränarbänken…) 😉

    Gilla

Sjung ut!

