Teknikens under

När barnen överger datorer och TVspel, passar hundarna på…….här snackar vi teknikens under på hög nivå 😉

Ruthunden spelar Tv spel och snackar med sina medspelare i micken


Det går inte så bra för Kanel, här svär hon över sin motspelare……Ruthunden kanske? 😉

"För bövelen, nu förlorade jag!"


Vän av ordningen som jag är, måste jag ju påtala att blir man irriterad och svär, bör man avsluta spelet…Dessutom, inflikar jag, är det så fint väder ute att ni inte behöver sitta inne och spela! Någon *läs Kanel* ser mycket förorättade ut!

If looks could kill.......


Ja, jag säger då det….vart ska detta sluta?! 😛

Läs även andra bloggares åsikter om

10 thoughts on “Teknikens under

  1. Ha ha Anki, inte såååå stort. Hela garaget är ca 8x 13 m, men så envisas Leffe med att ställa in BILAR där. Kan inte alls förstå syftet med det… Så för tillfället har vi en yta av ca 5×8 m att träna på. Man man kan tränga in folk och hundar mellan bilar, så utnyttjar man ytan maximalt. Och apporteringarna…ja dom blir korta – men effektiva!
    Kram på dig!

    Gilla

  2. Hahaha, vilka goingar! Särskilt Kanel ser ju störtskön ut! Inte förorättad alls, mer som om det handlar om ett världskrig som skall skötas genom datorn i någon amerikansk film 🙂 Very Important Dog.
    Och nu vet jag ju även vem Another Blågg är 🙂

    Gilla

Sjung ut!

