Foto plumpar

Jag är ju som bekant väldigt road av fotografering. Till följd av denna hobby har jag ju då självklart mer än dubbelt så många katastrof bilder mot lyckade…… Ni vet de där som man vill gömma undan, låtsas att man aldrig tagit. Det handlar om felproportioner, hundar ur bild, konstiga miner eller möjligtvis bra motiv men oskarpt resultat.
Så, välkomna på min värsta bildresa 😉

"Någon" är väldigt trött på klickandet från kameran....Och inte fick hon plats i bild heller.


En liten lite liten kropp och ett stort stort huvud


Ratata, släng dig i väggen.....Här kommer snoken a.k.a Shitten

Kunde blivit ett bra foto med rätta proportioner

Med godis i munnen kan man få en puss, med en Ruthund i famnen blir det inbrott 😉

Oh vilket underbart "familje"porträtt

Läs även andra bloggares åsikter om

19 thoughts on “Foto plumpar

  1. Alltså, nu är det ju så att jag ALDRIG tar oskarpa/feltänkta/dåliga bilder. Eler så är det kanske så att jag absolut inte kan välja mellan de sjuttioelvatusen misslyckade bilder jag (fortfarande har kvar) i min dator och därför blir det aldrig någon felblogg. Men idén är bra. Och SÅ tokiga är ju faktiskt inte dina bilder…

    Gilla

    • Det var svårt att välja Bitte för jag kände att jag ville välja de bästa av de sämsta som du förstår………Vill ju inte svärta ner mitt rykte alldeles 😉 Man har ju en image 😛

      Gilla

  2. Det där känner jag igen o ditt familjeporträtt är precis som det brukar bli 😉
    Det är ju så himla svårt att få till den superfina bilden där hundarna sitter FINT brevid matte…om någon ska fota mig o hundarna hinner fotografen bli galen. (gissa om Daniel är less)
    Tycker ändå att dina foton är fina 🙂 Du har väl värre ?
    Ha de bra!
    Kram

    Gilla

  3. Godmorgon!
    Jag ska kolla om jag kan göra en ”felblogg”, även om jag kastar dåliga bilder hejvilt så har jag säkerligen en och annan kvar……
    Du har startat en utmaning utan att veta om det…*haha*

    Gilla

Sjung ut!

