Nätdejting

Så var då klockan slagen efter år av nätdejting för de lyckliga tu att äntligen träffas. Ända från Eskilstuna kom han åkande i en sprillans ny…….*funderar över bilmärket* Nåja, vit bil! 😳
Spänningen var olidlig och platsen noggrant utvald. Sandtaget, jag måste visa vårt härliga Sandtag tänkte jag…eller jag menar: Tänkte Ruthunden!! 😉

Malvetorps Janos och Ruthunden


Om man har en badtokig Ruthund åker man självklart INTE till Sandtaget utan koppel, så varför gjorde jag det då frågar vän av ordningen?

Efter en snabbt avklarad hälsning så for Ruthunden till sjöss innan matte hann ropa STOPP FÖR BÖVELEN!

Ruthunden drar till sjöss


Och Janos, han botaniserade bland sorkar och möss.

Janos


Båda visade helt enkelt upp sina kvaliteter för varandra och imponerade stort.
I ärlighetens namn så ansträngde sig nog Herrn lite mer än Damen, för han försökte iaf……även om han mest vadade och sörplade lite vatten under tiden

Janos och Ruthunden


Malvetorps Janos


När så Ruthunden ÄNTLIGEN tappat ur vattnet ur öronen så hon kunde höra att jag skrek, förlåt ropade mjukt hennes namn, var det så dags att visa upp lyan. Efter att Ruthunden noggrant dragit regler och riktlinjer inför den vistelsen, blev det så äntligen dags för lite dans

Gårdshundslek

och kissing and hugging

Gårdis kel ❤


Nu umgicks ju inte vi mattar och hussar riktigt på samma vis, vi nöjde oss med prat och kaffe.
Jag hoppas det blir fler träffar, en både snygg och supertrevlig pojke är Janos. Att hans människor sen är mycket trevliga dessutom, gör ju inte ont precis 😀

Janos....detta fina huvud!

6 thoughts on “Nätdejting

  1. Lite mys pys för Ruthunden kan aldrig vara fel :-))
    Visst är det härligt med internetvärlden, tänk vad många härliga och trevliga människor man fått lära känna.
    Sen är det en stor bonus när man får träffas IRL 🙂

    Stor kram
    ps fina bilder! ds

    Gilla

  2. Ja, jag håller med Madelene: vilket snyggt par! Och så kan jag berätta att även undertecknad varit på nätdejting. Jodå! I mörkaste Småland. På Bruks-SM och träffat Bruksterriern Karlssons matte Lotta. Nej, vi badade inte. Vi tumlade inte runt på någon mjuk fäll. Men vi fick ett litet prat i alla fall: man får vara glad för det lilla!

    Gilla

Sjung ut!

