Kanske går det vägen…..

Tack vare en svacka, djup som Grand canyon, bestämmer jag mig för att inte fira min födelsedag i helgen. Nu får jag helt plötsligt en helg med ledigt från fredag-söndag. Surfar inom på Lunds Brukshundklubbs hemsida…..Den där träningshelgen jag aldrig anmälde till för att den sammanfaller med dagen D ligger på första sidan. Med röd text står det att två återbud har lämnats 😯 Tack vare mannen i mitt liv, så kan det nu hända att den här damen och jag åker på träningshelg redan på fredag……..Nu är det bara arrangören som ska ge grönt kort 😉

10 thoughts on “Kanske går det vägen…..

  1. Låter som ett bra sätt att fira dagen D på 🙂
    Nu håller vi tummarna för grönt kort 😉

    Men en grattis kram kommer i alla fall från oss i Mälardalen! Jag kramar och tussarna Voffar glatt!

    Gilla

    • Hoppas jag också Helena! Just nu biter jag på naglarna och väntar på att antingen mailboxen el mobilen ska plinga till Det finns plats men än så länge är det tyst…..

      Tack!!!!
      KRAMEN

      Gilla

Sjung ut!

