Hund överallt

Hund i hallen. Hund i sängen. Hund i soffan. Hund på golvet. Hund i köket. Kanel fick utskrivet smärtstillande/inflammationsdämpande efter sin klokapsel eleminering. Nema problemas med det. Sen insjuknar skribenten också och får snällt ta skeden i vacker i hand, lite penicillin på det. När sen sambon frågar om medicinen hjälper gör jag ett långt utlägg, (som redovisas i förkortad upplaga skribentens anm.) ” Jo då, jag tycker den hjälper bra! Hon verkar inte ha ont el vara besvärad alls, iaf så haltar hon inte.” Efter den långa redovisningen upptäcker jag att sambon flinar! 😯 Sen säger han, ” Ja det var ju bra, men nu tänkte jag mest om din medicin har hjälpt!!!!!! 🙄 Snacka om att jag har hund på hjärnant också 😳 😆

Rester från grisen. Här tror vi på återvinning 😉

10 thoughts on “Hund överallt

  1. Det hade nog mycket väl kunnat hända även hos oss. Hur som helst hoppas jag att ni båda har hjälp av era mediciner och snart är fit for fight igen!

    Gilla

  2. Kan bara instämma: det är bara att vara tacksam att någon faktiskt tänker på DIG, och inte bara på vovvarna. För dem tänkter ju du på så att det räcker och blir över. De vet förmodligen inte hur bra de har det… Hoppas du snart är helt bra igen och slipper penicillinet! Kram!

    Gilla

  3. Jag skulle absolut ha svarat som du…:)
    Himla kul iaf att man står där o berättar om hunden i en kvart o sen menar dom nån annan…

    Men det är nog dom vi tänker på i första hand.

    Kram o GOD JUL IGEN!!!

    Gilla

Sjung ut!

