Intjänade pengar?

Slinker inom Canis sida på Fb lite snabbt. Då skådar mitt norra öga :KLICKERtränarutbildnigpå ett år. Inte i Örebro, Norge, Göteborg el Stockholm utan i Eslöv!!!!! 😯 Kastade mig in under rubriken för att notera att det är inte gratis precis, men jag vill ju detta och herregud det är ju nästbys i princip. Jag brinner för detta och även om jag inte kommer att hålla kurser el annat på ”riktigt” utan mer på hobby nivå kanske, så känner jag att JAG, JAG SJÄLV kommer att ha mkt glädje av det för min egen del. Japp då är det konstaterat, scrollar ner för att anmäla bara för att se att utbildningen redan är full 😦 Ånej, vad surt….i min fantasi var jag redan antagen 🙄 Nåja, jag tror att jag nöjjer mig med en tävlingslydnads helg för samma instruktör i Mars månad istället. Den kostar bara 2000 så indirekt har jag inom loppet av 5 min sparat in 8000 kr, undrar bara om B kommer att se det på samma vis? 😛

2 thoughts on “Intjänade pengar?

Sjung ut!

