Sötnosar på drift

Black Tracks kennel hade valpträff i helgen. För att en sådan träff ska bli optimal, för valparna då, krävs en del viktiga ingridienser.

  1. Halv-vuxna hundar som är beredda en rejäl omgång bus och spring SONY DSC Check

 

   2. Ett gäng nyfikna valpar SONY DSC Check

   3. Ett träd som man kan springa runt runt runt DSC00342 Check

   4. Vässade gaddar SONY DSC Check

   5. Övningar där man kan norpa åt sig lite godis, bara man hänger på SONY DSC Check

   6. Lite precisions övningar så att mattar och hussar får anstränga sig medans kennel mamma ler roat SONY DSC SONY DSC Check

  7. Ett fullständigt kaos, ropande och kallande mattar ÄR ett måste  SONY DSC SONY DSC SONY DSC  SONY DSCSONY DSC Check

Summering : Träffen genomfördes utmärkt på samtliga punkter 😆

22 thoughts on “Sötnosar på drift

  1. =) Ja det var verkligen en lyckad träff!!
    Du glömde bara bort en ingridiens, den viktigaste… En duktig fotograf som tar massor av fina bilder & fångar ögonblicken 😉
    Tack Anki för att du var så flitig med kameran & för er fina lydnadsuppvisning + din klicker introduktion som jag tror får många att våga klicka!!

    Kramisar

    Gilla

    • 😀 Paparazzi på plats 😆 Tack så mkt Lotta för feedbacken, både på klicker introt och uppvisningen. Jättekul att höra att jag kanske lyckades putsa bort lite klciker skräck 😉 Det är ju faktiskt inte farligt att klicka fel, det enda som händer är att man inte klickar för samma sak igen 😀

      Kram

      Gilla

    • Ja gud ja, Annika valde verkligen rätt dag får man konstatera med facit i handen. I dag hade inte varit nåt kul….fast valparna hade nog inte brytt sig 😆 nästan döva och blinda för allt utom sig själva och andra potentiella lekkamrater 😉

      Kram

      Gilla

  2. Hej du tar så fantastiskt fina kort. Tack för att du för över dem också. Vist var det en härlig dag både för hundarna och oss. Kram

    Gilla

  3. Men borde inte en viktig ingrediens varit…, typ, JAG? Jag känner i alla fall att jag kunde ha varit oerhört behjälplig om någon hade behövt en extra dos kärlek, eller så. Konstigt att arrangemanget över huvudtaget gick att genomföra utan undertecknad!

    Gilla

    • Jo Bitte du har helt rätt! Men jag är en så fin människa, trots att jag är blond, så jag ville inte du skulle känna dig kluven när du nu var tvungen att ställa upp i Lund som tävlingsledare. Självklart var träffen näst intill usel pga din frånvaro och bristen på kärlek/gos med valpar. De klagade faktiskt högljutt vid några tillfällen 😆 😛

      Ses i kväll!

      Gilla

  4. Men hörredudu! Ska du lägga ut så ljuvliga bilder på så ljuvliga valpar utan att ge någon som helst varning först?! vavava??!! Man måste ju stålsätta sig, begriper du väl! Annars drabbas man ju av akut habegär s man blir rent sjösjuk.

    Gilla

    • 😯 herregud så tanklöst av mig. Alltså, det här får jag ta med mig och passar direkt på att varna för nästa inlägg….. :mrgreen: 😆 Akut ha begär och sjösjuka är inte att leka med, nu snackar vi akuten!
      Skicka räkningen till Annika som fött upp du små trollen .lol:

      Gilla

Sjung ut!

