Gps tracker

Har rastat hundarna Gud Vet Var idag 😯 Orkar inte gå så mkt nu när jag är eländig, stoppade in två promenad stinna hundar i bilen och tog en tur. Vad jag vet, så körde vi mot Sandby Mosse, jag vet också att vi var på ett militärt övningsområde. Hundarna roade sig väl medans jag satt på en trädstam och pustade….emellanåt fick jag sällskap av lappen, Ruthunden kollade in mig med jämna mellanrum. Faktum är, att jag idag på helt okänd mark märker att dogzen faktiskt litar på mig. De for inte iväg så långt innan de vände om för att kolla så jag var med, säkert liksom. Annars när vi går på kända stigar så kan de vara ganska frimodiga och gå i förväg. Men idag tycker jag att facit på min lösträning är MVG 😀 Hem kom vi, men hittar vi dit igen?! Känns iaf skönt att de inte bara behöver roa sig med märgben, ligga i soffan och passa tomten 😛

5 Septemmber 2010 Finnar & Rut (28) 5 Septemmber 2010 Finnar & Rut (67)

8 thoughts on “Gps tracker

  1. Skulle tro att det faktiskt INTE litar på dig. Om de litat på dig hade de ju inte behövt kolla dig med jämna mellanrum utan litat på att du satt kvar där de såg dig sist. 😉

    Gilla

    • Man blir himla glad 😀 Ja, nu känner jag mig inte så såsig i huvudet, men tack vare stilla leverne så har jag jätte ont i kroppen 😦 som jag får när promenaderna uteblir…..Men men, jag är snart på benen som vanligt igen! 😉

      Gilla

Sjung ut!

