Träningshelg på Lunds Brukshundklubb

Vilken helg det har varit! Känner mig helt lyrisk och upplyft, detta var precis vad jag hade som mål med helgen. Jag har somnat ovaggad både i fredags och lördags och gör förmodligen även så i kväll 😉

Fyra instruktörer var det som kom för att stilla vårt sug efter lärdom 😉 och Karin Fischer-Kristensson hette kvinnan som höll i vår grupp. Hon kunde verkligen inspirera och vårt fokus låg mkt på engagemang. Jobbar din hund för och med dig? Massor med nycklar att prova, så nu är Ruthunden och Kanelsnäckan mkt nära att riskera bli övertränade 😆 :mrgreen:

Lite bilder får berätta mer

Detta bildspel kräver JavaScript.

8 thoughts on “Träningshelg på Lunds Brukshundklubb

  1. Håller med: en himla givande helg! Många nya tankar, flera aha-upplevelser och en riktigt bra instruktör. Twitter är också trött men imorgon får hon jobba igen; måste ju prova om ”nycklarna” passar i låset även utan att instruktören kan rycka ut och rädda.
    Och du, Anki! Tack för träningshjälp med Cirkus under luncherna och för alla smarta, goda råd under träningsdagarna. Du är en stjärna!

    Gilla

    • Jag kan knappt inte vänta tills i morgon när jag ska få testa nycklarna hos mina vovvar. De har än så länge ingen aning om hur inspirerad jag är 😆 Det får bli Kanel som hänger på imorgon kväll, Ruthundens löp är ju igång nu.
      Twitties var med all rätt trött, du måste ha somnat ovaggad du med…..Ni slet på rätt bra 😛 Du är en så läraktig elev 😉 och att Cirkus är både blond och snygg är ju inte fel 😆

      Gilla

Sjung ut!

