Husmors semester

I dag åker jag på husmors semester 😉 Utan barn, djur och sambo, istället ska jag campera med mina goda vänner Nina och Carina i Mellbystrand. Ska bli så mysigt.
Ruts och min agility debut blev lyckad. Av 17 startande diskade 6 st sig och vi kom på 8 plats 😀 Inte illa pinkat tycker jag….Hon följde fint och lyssnade bra.
Sen efter det har något hänt…hon vill inte jobba med mig 😦 Hon blir låg och går sin väg och ser allmänt ut som om hon regelbundet får pryl. Hos Bitte fick vi till sist göra så att Rut och jag tävlade mot varandra när Bitte kallade in. Skit, det var kul tyckte vi båda 😆

Inkallning av matte med Ruthund


Kanel då? Ja där får vi helt enkeölt vänta och se…Hon visar alla tecken, men är inte speciellt stor. Mikaela tror på 3 valpar + – 1. Igår snyggade hon mig förrästen, slingor och lite klippning, så idag är det en snygging som trycker på tangenterna. Nu ska jag sticka och jobba, men vi hörs efter helgen ♥ Kram på er alla vänner!

9 thoughts on “Husmors semester

  1. Tråkigt när det skär sig i relationen med hunden och man inte vet varför? Jag saknar dock information om vem som vann inkallningen? 😉

    Ha en trevlig husmorssemester!

    Gilla

  2. Men vad kul att de gick så bra på eran debut 🙂 GRATTIS!!!

    Vilken härlig helg du ska ha…den får du berätta om när du kommer hem!!!
    Kram!!

    Gilla

  3. Du gör som jag Rutan;-) Jag vägrar agility! En gång när vi tränade trampade matte på min högra baktass av misstag och sen dess får hon mig inte på banan igen. Så det så! Det gäller att visa vad man står för.
    Puss på nosen bästa Rutan-Tutan;-)

    Gilla

Sjung ut!

