Grattis, Grattis och Grattis

Med tonåringars svängande lust för saker, stannade Mikan hemma idag när vi skulle till Ystad för att titta på Agillity. Men, istället fick jag sällskap av två till priset av en 😀 Bengt och Oskar!
På plats möter vi Anna, Fredrik & Linka. A & L hade tävlat lydnad, debut och kom ETTA!!!!!! Jätte jätte stort grattis till er, verkligen bra jobbat, mer än 180p, debut och agillity tävlingar på samma gång = max störning!
Photobucket
Vi träffade även på Ingrid och fick förmånen att se henne och Chilli in action
Photobucket
Andra kändisar som Carro och Troja mötte oss också. Vi hade jättekul i publiken med en man som både B och jag kände igen. När B fick en liten stund över med mig, frågade han försiktigt : ”Vem är han? Vi träffade på varandra borta vid kiosken innan och då frågade han mig om jag också hade hund. Men jag vet inte vem han är!” :mrgreen: 😆 🙄 Så vi satt där helt enkelt och kände igen mannen, fick reda på att han har en Kelpie, meeeeen vet fortfarande inte hur vi vet vem han är 😆 skalt! 😳
Innan vi åkte hem gick vi med hundarna på stranden….så härligt! Rut drog ner mot vattnet och Kanel från vattnet, i mitten gick jag med armar som blev två meter långa, minst!
Photobucket
Väl hemma, fanns det fler att gratulera 😀 Jag gillar sånt här (bara en parentes) Nämligen Lotta & Olle samt Marie & Odessa De har varit i grannlandet på utställning. Olle blev champion 🙂 och Odessa fick ett CK. GRATTIS TILL ER!!!!!! 🙂 😀 Är så glad att det gick bra för er.
Det blev ingen vanlig dag i dag, grattis Anna, Lotta och Marie. You make me happy!

12 thoughts on “Grattis, Grattis och Grattis

  1. Tack Anki ❤
    Så soligt & fint ni ser ut att ha haft det idag, vi satt ju & väntade i ösregn Marie & jag :s
    Me det var det värt 😉 För när det var lapparnas tur slutade det att regna & vi sken istället för solen :p
    Vad duktiga de är Anna & Linka, grattis till dem!!
    Glömde säga det när vi träffades ikväll, vilken snygg kebba du har på huvudet. Skitsnygg!!!

    Kram

    Gilla

    • Så klart att det blev uppehåll när det blev er tur…något annat hade vi inte gått med på 😆 Solsken?! Vem behöver det när man har solsken i sinnet :lo: 😉 Tack så mkt för gillandet av kebban, jag gillar den också. Det är min nya hundkeps, vad annras? ALLT är hundigt hos mig nu förtiden. Kanske är jag besatt iaf 😕 😛 😯
      Hursomhelst, stort grattis än en gång Lotta. Verkligen roligt att han blev Danskchampion första gången han är over-there 😀
      Idag är han väl trött? Och matte också såklart, vilken lång dag det blev för er!

      Kram

      Gilla

  2. DM för skåningar hoppade vi över och tog en ledig helg. Våra klasser beräknas komma igång vid 11-tiden i Lund den 8/5. Vore skoj on ni kunde titta inom och hinna se ett lopp eller två. Jag kollade i startlistorna till tävlingen i Ystad. Det var hundar som vi brukar träffa på när vi är ute och tävlar. Lycka till i Bjuv!!!

    Gilla

  3. Vilken fin dag! 🙂 Kanel och Misa är inte lika när det gäller vatten! Misa tar gärna ett dopp i det blå! 😀 Fast det kan ju vara lika bra att hon avstår nu då Kanelen med småttingar i magen så får man vara försiktig med sig själv.

    Gilla

    • 😯 Herregud! 30 års fest istället? Jag som trodde du var hundfreak 😆 Hoppas ni hade trevligt. Ruts halvbror Viggo ska också tävla i Lund, ska försöka hinna dit efter Bjuv tävlingen.

      Gilla

  4. Har du fått bilderna? sKICKADE DEM FRÅN yAHOO PÅ DIN VANLIGA mail – och där såg alla att jag har fått fingrarna på Capslock…
    Härlig dag ni fick. Jag tog en sovmorgon tills en vänlig själ ringde mig 07.40 – en lördag!? Varför… jaja jag låg kvar en stund till iaf.
    Idag har det varit GUUULD – fint väder o gott humör=)
    Kram på er alla på femman ( du bor väl på femman?!) hehe

    Gilla

    • Japp, har fått bilderna. Men formatet gjorde att jag inte kunde spara dem i bilder mappen. La dem på skrivbordet, för jag vill gärna visa snyggingen him-self någon gång i bloggen 😀 Han är verkligen jättefin på båda bilderna, lille Exton ♥
      Visst är det på femman vi håller hus 🙂 Vilken hänsynslös rackare som ringer och väcker dig så där *är glad det inte var jag…denna gången 😉 )

      Gilla

  5. Det var skoj att träffa dig i lördags :))
    Vilken fin bild du tog på oss :)Vi är sååå glada för våran första plats och 185 poäng..
    hihi

    KRAMAR Anna o vovarna

    Gilla

    • Ja det var kul och överraskande att träffas där 😀 Vilken prestation, du måste sväva på moln fortf 😆
      Jag skickar bilderna till dig, tror att din email har blivit reggad i kommentars infon. Om inte så hör av dig och lämna adressen så skickar jag dem till dig!

      Kram

      Gilla

Sjung ut!

