Nobbad av en gud

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kanel är så snygg så snygg! Med svansen käckt till sidan trycker hon rumpan framför nosen på Eros….men se det hjälper inte 😦 Eros nosar in henne, gör en snabbtvätt, tittar på Annika med förtvilan i blicken ”Det är fel matte!” Och kvar står Kanel snopet och upphottad, när Guden går iväg och pinkar in en stolpe, snusar och sprätter som bara en riktig karlakarl kan. Jag tror Eros är kär i Rut, måtte Kanel aldrig få reda på det 🙄 så det utbryter rivalitet här i hemmets lugna vrå. När Rut löper sjunger hon och The Man i kapp, Rut från trappan och Eros från rastgården…..Jag tror Eros gillar naket 😦 I dag är det dag 13, kanske om Kanel putsar upp svansen, borstar tänderna och tar på sig en rosett kring halsen kan lyckas vinna hans hjärta……För klätt av sig har hon i princip gjort..

19 thoughts on “Nobbad av en gud

    • När jag hade laddat upp bilderna i galleriet från blogg inlägget, så kunde jag välja slideshow. Nu funktion, så du kan också 😀
      Det verkar segt med kärleken kan jag säga 😦

      Ja, vi ses i morgon
      Kram

      Gilla

  1. Men hallå!!! Nån måtta får det väl ändå vara!!??
    Eros är ju redan ihop med Kanels mamma, då kan han väl inte hitta på fuffens med hennes dotter??? Nä skäms på er, försöker lura min kompis på det viset.

    Kram

    Gilla

    • ja nåt lurt är det iaf!!! Du skulle inte tro att han har en höglöps tik i närheten….Lika aktiv som en snigel i en vattenpöl 😆 Och Nelen snyggar sig och snyggar sig, men inte hjälper det. Hoppas förlamningen släpper snart 😛
      Kram

      Gilla

  2. Stackars lilla Kanelen! Inte lätt att bli ratad sådär!
    Jag har en bekant som har en PK (kan varken uttala eller stava namnet på rasen) och han skulle paras med en utställningstik. Jo tjena du! Han var inte det minsta intresserad av henne. Luktade i baken på henne och gick fnysande därifrån. Men vad gör man? De ska testa nästa gång som hon löper.
    Hoppas påsken var bra! Jag väntade på dig i torsdags kväll, men du dök aldrig upp! Fick du soppatorsk på kvasten? hehehehe
    Kram

    Gilla

  3. Stackars lilla Kanelbullen. Kung Dino hälsar att han gärna förbarmar sig, för han gillar håriga tjejer han! *fnissar*
    När jag bodde hemma hade vi bla. en taxtik, en shi tzu tik och en shi tzu hane. De två sista var avelshundar. När hanen skulle para shi tzu tiken, gick han till taxen istället (även fast hon inte ens löpte) för det var henne han var kär i…

    Gilla

    • Vi tackar för stödet här 🙂 Det uppskattas att även ludet är snyggt 😆
      Tänk att man kan bli kär i en tax?! 🙄 skojar bara, men visst är det märkligt? Jag trodde inte hanarna var så nogräknade, det är ju inte andra hankön *tvåbenta* 😆 Inte om de utsätts för frestelse 😉 men det gäller ju naturligtvis inte min sambo :mrgreen:

      Gilla

  4. Men stackars Kanel…att bli dissad på de viset 😉
    Hon som är så snygg….
    Kanske Eros kan tänka sig att komma på andra tankar snart 🙂

    Ha en fin dag!
    Kram

    Gilla

Sjung ut!

