Avvänjning av Vildsvinsfobi?!

Är man rädd för något ska man se faran i vitögat…säger de som vet. Sagt och gjort, min vildsvins skräck el rent av fobi ska nu botas. Minst två ggr om dagen ska jag nu utsätta mig för detta. Kankse kan jag bli riktigt modig i skog och mark 🙄 Sprang på föremålet för min terapibehandling i går på Kicks…….En hårborste med Vildsvinshår 😛 Håret bli riktigt blankt och fint när man använder den och än så länge tar det inte emot att reda ut hårmanen med denna tingest. Meeeen, imorse med blött hår 😯 DÅ kom det dofter från borsten. Vet inte om det luktar vildsvin direkt, men det luktade då rakt inte hallon. T om Oskar rynkade på näsan.
Dagens igenhållande av kalorier gick i stöpet redan på morgonen. En i personalen fyllde år och bjöd på Fastlagsbullar, mums! Förmodligen den godaste jag ätit ever, kanske för att den var lite ”förbjuden”
I kväll ska Kanel och jag och träna, det ska bli kul. Fast vi har inte hunnit träna någonting sen sist 😳 Men det är bara att sänka nivån. På torsdag fm ska jag träna med Jenny på Vbk, är det så du känner dig sugen så häng på.
Det blåser nästan storm här i Skåne i dag, trots det så känns det inte kallt. Bra att vinden torkar upp allt det blöta. Nu är det inte många snö fläckar som finns kvar.
Ha det bäst alla!!!!!

8 thoughts on “Avvänjning av Vildsvinsfobi?!

  1. Ja de är bara att ta tjuren vid hornen o bota fobin 🙂 Tror Daniel har den där borsten oxå.
    Kanske därför man känner en udda lukt 😉
    Åh inte lätt att dra ner på kalorier…jag har hållt på flera månader nu o vågen visar bara nåt ynka kilo mindre….känns helt menlöst 😦
    Men det var i januari jag märkte att några kilo måste jag iaf ner (måste ju skona lederna oxå)
    Men de är fan så jobbigt!! Men jag behöver inte bli smal bara lite mindre mullig 😉
    Ha en fin dag!
    Kram!!

    Gilla

    • 😆 ja det är nog därför det luktar lite udda 😛 Jag vill nog bli som jag alltid har varit, fast jag får väl vara lite mindre vältränad eftersom jag inte kan träna 😉 Kom på i dag att den här fobi terapin eg är riktigt gammal. Något man alltid har hört är ” Ont ska med ont fördrivas”, det har jag alltid kopplat till fysisk smärta, men i dag slog det mig Det är fobi terapi 😀

      Kramen

      Gilla

Sjung ut!

