Travgänget

I torsdags var jag ju och lekte med travgänget. Jättegod mat och många skratt…..Av hänsyn till Eva kan jag inte dra några exempel här 😉 men hennes privatliv satte verkligen igång en del, vad ska man säga? fantasier! :mrgreen: Jag undrar just i denna stund om blinkersglaset är bytat och läckan i servon är fixat. Jag tog med mig Hundkameran, som Bengt så kärt har döpt den till. Den kan uppenbarligen bara fota hundar tycker han 😯 Tina var lite orolig över att fastna på bild, men Bengt lugnade henne snabbt med informationen och lade snabbt till att OM människor fastnade på bild, skulle jag snabbt klistra in en hund där också. Vad Bengt då inte vet, är att värdinnan för kvällen faktiskt har en hund,till min lycka 😀 Så han blev kvällens modell, den käre Birger.
Visst är han fin där han ligger under bordet och försöker göra sig av med ett lammöra han fått av Tina! Jag låg s klart också på golvet av vinkeln att döma, men dock inte under bordet. Visst är det en grann påg? Det är eg med fara för livet som jag publicerar bilder på mina kompisar, Birger kan jag ju bara muta med lammöron om han misstycker, kompisarna är litesvårare tror jag. Men jag tyckte Eva blev så himla bra på bilden att jag bara måste, liksom ett inre tvång…..Kanske kan jag muta henne med………en burk vitt puder 😉 om hon skulle bli litta mörk i skinnet 😉 Fina kompis Eva 🙂
I kväll ska jag Nina & Carina träffas, så roligt det ska bli. Jag har redan asat runt Nina på en långrunda med hundarna i regnet, ordinerat the med whiskey & honung i för förkylningen samt ett bubbelbad. Själv ska jag också ta det lugnt, det var tråkigt att åka hem från travgänget redan kl 22, det ska jag försöka motverka i kväll med lätta och oömma kläder och inga pinnastolar, mer vin och mindre mat. Wish me good luck 😀
Rut har fått bli omgjord i Photoshop……Lägg särskilt märke till skuggan på väggen, min lilla hund från helvetet 😈 Ha en go helg alla och hoppas utställningen gått bra för er som ställt.
KRAAAAAAAAAM

8 thoughts on “Travgänget

  1. Hej på dig! Får ju låna dig på telefonen, men hoppas vi ses snart. Aldrig trist i ditt sällskap=) Härligt att hålla kontakt och trägfas med gamla arbetskamrater – gjorde detsamma i fredagskväll – så vi umgicks på samma sätt hehe
    Fina pojken Birger! Skulle vilja att ngn tagit kort på dig när du låg på golvet och lät hundkameran jobba haha
    Ha en skön slapp söndag och en bra vecka!

    Gilla

    • 😆 Det blev snabba ryck kan jag säga, men alltid skoj att prata bort en stund med dig 🙂 Visst är det kul när man kan behålla kontakten med människor man har kring sig. Det är tyvärr alldeles för lätt att tappa bort varandra på vägen. Vår helg har sett likadan ut då i princip, så idag är det skönt att bara sitta och slappa. Har varit en runda på Skrylle i fm, härligt! Blir ju sällan jag på korten eftersom det är jag som håller i kameran 😈 och det är ju tur 😉
      Ha en lugn söndag, om du kan 😉 och en bra vecka! Hoppas vi kanske kan hinna ses en stund el två. Ska du hålla dig i trakterna denna veckan?

      Kram

      Gilla

  2. Aha så du har också en hundkamera 🙂
    Det är som hemma hos oss 😉 Ulf säger alltid att jag inte fotar något annat än hundar 🙂 🙂

    Vilken liten fin djävul du har hemma…skrämmande 😛
    Kram

    Gilla

Sjung ut!

