RUBRIK


Brist på fantasi?! Kan jag inte tro……I går var jag och Bengt på The Funhouse i Malmö, Oskar hade med sig en kompis. De hade roligt och B och jag satt och fikade och pratade i lugn och ro. 😯 Hur konstigt lät nu inte det på ett lekland 😀 men de roade sig kungligt så vi fick liksom lite egen tid. Efter det så körde jag hem till Åsa & Johan för en härlig promenad i T.Hällestad. Jag fick låna med mig en DVD film med Karen Pryor som heter Clicker Magic. Den tänker jag kolla på i kväll, kanske 😉 Åsa har startat en liten webshop kan man säga. Jea tar med sig en laddad väska med tex klickers, armband, bärnstenshalsband och så då klicker dvds som är till uthyrning. Fiffig och bra idè *gillar*
I dag har jag jobbat och varit med hundarna en tur i Skrylle på kvällen. De har fått tilbaka ljusslingorna nu, det är Lunds energi som sponsrar, de hade nämligen inte råd att ha ljuset på. Vi såg inga vildsvin, men vi luktade dem…och då är jag ändå täppt i näsan.
Jag berättar för er sen hur DVDn var!
Ha en fortsatt bra vecka everyhopa!

11 thoughts on “RUBRIK

  1. usch var försiktig i skrylle jag hade minsann inte varit så våglig som du och gått där självbland alla vildsvin. är på bättringsvägen nu efter århundrates virusinfektion så min blogg kommer snart uppdateras.kram kram seupp för vildsvinen jag hade tagit med mej ett gevär minsann

    Gilla

    • Linda: Det är konstigt med mig 😉 Ibland är jag övermodig och ibland är jag rädd frö min egen skugga 😆 Det är ju ingen ordning på någonting alltså. Skönt att du är på bättringsvägen. Så trist att börja nya jobbet med att bli sjuk…

      Gilla

  2. De var modigt att ge sig iväg till Skrylle 😉
    Vad skönt ni hade de på Funhouse…lät inte så dumt att sitta o fika o få egen tid.

    Ha de bra o du får berätta om filmen.
    Kram från snörika Umeå (de bara snöar o snöar 😦

    Gilla

  3. Hoppas filmen var bra! Jag har läst hennes bok ”Skjut inte Hunden”
    Kanonbra! Inte bara i hundträningssyfte, man fick tips på hur man kan använda principerna för klickerträning på familjen och arbetskamraterna oxå =) Det var länge sedan jag läste den, måste nog en sväng förbi Bibblan.

    Gilla

    • Therese: Filmen var bra, men inte revolutionerande för den som har hållt på att klicka ett tag. Men asolut sevärd. Boken, Skjut inte hunden är en av de bästa böcker jag läst. DÅ fattade jag vad klickern gjorde 😉

      Gilla

    • Annette : Orkar du läsa engelska hundböcker? El den finns översatt (tar gärna en genväg om det går 😉 ) Du får berätta i din tur hur boken var! 😀

      Gilla

Sjung ut!

