Latmasken slog till

4 thoughts on “Latmasken slog till

  1. Hej Anki Den där latmasken måste få bygga bo ibland. Det är bara att vänta tills den flyttat sig lite så har man ork och kraft igen. Varför bråka med den? Texten i detta inlägget var skitbra!!! där är några inlägg som jag tyckt var jobbiga att läsa för att texten var så liten. Du vet nu när man kommit up i ålder börjar sådana saker spela roll tydligen kom jag på. så gärna stor text 🙂 allt för att gamlingen ska kunna läsa he he he .. sköt om dej och ta väl hand om dej och din kropp. jätte bamse kram i stora stygga vintern Kram Linda J

    Gilla

    • Linda: Det är lite tokigt med olika datorer, för i den datorn jag skrev var texten bra, men så bytade jag och då var den både liten och svag. 😦 Så jag försökte hitta en helt annan stil med kraftiga bokstäver så får v hoppas att texten håller sig så 🙂 Oh vad gött det var med en bamse kram i stora stygga vintern! 😆 Du får en tillbaka 😉 Kram

      Gilla

Sjung ut!

