Elektroniken & jag

Vi passar nog inte ihopa helt enkelt, jag och Herr Electronic.Hela dagen har laptopen fungerat, tills jag vilade middag. Efter det så gick det inte att komma ut på nätet, nätverket fanns inte tillgängligt. :(Men det gick bra på alla andra datorer i huset. Sen satte jag mig här vid den stationära datorn och gjorde om utseendet i bloggen….Då krashade Firefox 😮 Firefox funkar lydigt nu igen, men inte den nya…..Blir tokig.
Iofs bara världsliga ting, men jösses så retligt när man sitter där och fattar nada….

5 thoughts on “Elektroniken & jag

  1. Så brukar det vara här hos mig men då ropar jag HJÄLP och då kommer barnen och fixar 🙂
    Jag har ännu inte hört något, nervöst är det! Men jag lever på hoppet att jag lyckats få snälla celler.
    Jag berättar så fort jag vet!
    Kram

    Gilla

    • Jag ropade HJÄLP med stora bokstäver, då kom Data Mattias och tryckte på en knapp på datorn där det stod wireless på on/off 😮 Lite pinsamt och vi som inte kunnat använda datan på hela helgen för att den fått spel 😆

      Kram

      Gilla

  2. Hoppas kunna lära mig så jag också kan fixa till min blogg lite, fast jag har nog inte riktigt de tålamod som krävs för det just nu. Din blogg är riktigt snygg och jag gillar den. Måste säga att jag tycker att en blogg är enklare att hålla på med än en hel hemsida, mindre arbete.
    Nu är det bara 7 dagar kvar tills vi ses.
    Ha det bra och kramiz
    Renate och Nos

    Gilla

    • Jag tyckte också att bloggen blev riktigt snygg nu. Men jag skulle nog önska att texten var lite större *finns ju en del skummögda läsare* 😆
      Funderade också på att ha en bild på mig i mitten, som då blir kluven, där & sitter, men jag vet inte….Det är lättare att sköta bara en blogg, tycker jag också.
      Ja vad jag längtar till vi ses…..Om du vill kan vi stämma träff någon stans, så ni inte behöver göra en omväg innan ni ska till Halmstad. Skad ni sova över någonstans el ni kör hela sträckan hem igen? Tänker att tex Lund, borde ligga på vägen till Halmstad?!
      Om du hittar en wordpress sida du gillar, så scrolla ner sidan så ser du vilket tema den har, så kan du välja samma, bara ändra bilderna i sidhuvudet.

      Kram

      Gilla

Sjung ut!

