Ömmande barn

Fick så rätt! det först Oskar sa i dag var att han nog inte kunde vara med på gympan i dag. Han har ont i kroppen, framförallt i ljumskarna:( Fick meddela fröken i morse att han nog inte kunde vara fullt så aktiv i dag på gympan. I går bestämde killarna att de ville åka i dag också…..får se hur det blir med det 😆

I dag känner jag att lite Rut träning skulle komma väl till pass,men jag verkar ha använt min energi igår, bensintanken är bara ångor 😉 Jag är alltid slut som artist på måndagar verkar det som. I morgon är det dax för Eslövs coachning igen. Det är riktigt kul tycker jag.
Den här ”lille” gossen ska för första gången flyga utomlands. Vi har bara bilat när vi har åkt, så lite nervös över flygningen är han nog. Han fick möjlighet att följa med flickvännen och hennes familj till Playa Del Ingles *stava* i februari. Skoj! 😀
Kollade ni Blåsningen igår på TV3? 😆 Det var roligt kan jag säga.
Nä, gå nu och gör lite nytta, säger sedlighets Anki till Blogg Anki 😉
Ha det bäst!

12 thoughts on “Ömmande barn

  1. Hej! Nu har jag hittat till din nya blogg:)
    Hoppas att du Anki, Oscar och Ruthunden mår bra igen efter skridskoåkning, kalla tassar mm.
    Vad roligt att åka skridskor! Länge sedan jag gjorde det själv. Snyggt av Kanel o Rut att gå lösa fast skidåkare i närheten. Du har ju sett att vi tränar vi med men skall jag ut själv med Fixa så får det nog bli i långlina, ja, jag är en fegis¤extra försiktig¤ ;)Ha det bäst! Kram

    Gilla

    • Så bra att du hittade hit Elin 🙂 Jag hoppade över själva åkandet, var storfotograf mest hela tiden 😉 Det är bra med ”feg”lina, har de fått smak på en struntad inkallning el ännu ”bättre” jagat något, då får man backa bandet så mkt längre än om de faktiskt inte ges möjlighet att självbelöna sig med. Så jag bytar ut feg mot förutseende 😛

      Kram

      Gilla

  2. Så nu slutar du på zoomin…men jag hittar ju hit oxå!!
    (fast lite trist är de ändå)
    Kan tänka mig att Oskar var mörbultad i kroppen.

    Ha en bra dag o kram från oss

    Gilla

  3. Hej Helena!
    Bra att du hittar hit också 😉 Du kan ju prenumerera på bloggen, om du trycker på knappen till vä över almanackan, så vet du när här blir uppdaterat :thumbsup: Det blev ingen åkning i går också av förklarliga själ, både jag och Oskar var rätt möra 😛 Det är inte mkt som ska till.

    Kram

    Gilla

  4. VIlken fin ny blogg! Ska bli spännande att följa er här istället =) Jag tycker boken Zelda- meningen med att ha hund, var bra.Sträckläste!! Åsa Nilsonne som skrivit den är psykiater och beskriver på ett lite annorlunda sätt vilka känslor hon brottas med i förhållande till sin hund. Jag gav bort den till min uppfödare i julklapp(hennes ena hund heter Zelda) sedan lånade jag den 😉

    Gilla

    • Tack! 🙂 Vi är lite utbrytare vi….men det är svårt att göra helt slut med zoomin. Har du exporterat dina gamla inlägg där ifrån? Skulle vilja ha ett enkelt och lätt tillväga gångs sätt, istället för att flytta manuellt :mrgreen: Smart drag med boken. Tror jag ska anamma det tipset;)

      Kram

      Gilla

  5. Skridskor tur att barn är ett tåligt släkte som inte däckar undar av lite träningsvärk 🙂
    Visst är jobbet som fotograf toppen….
    Feglina är ett måste….för mig men kanske inte för mina tussar 🙂
    Kram

    Gilla

    • Lena! Det var länge sedan du visade dig på nätet! Hur är det med dig? Det är nog så med ”feg”linan att de flesta hundar hade klarat sig utan men det är mattarna som behöver den:lol:

      Kram

      Gilla

  6. Så det är här du är!?! Har ju inte fattat att du varit ”dubbelbloggare”.
    Vi kan väl höras på luren nån dag?! Pleeease
    Kram

    Gilla

    • Jag har busat runt lite här på nätet, helt utom kontroll 😆 Jo jag har ”känt” mig för innan jag bestämde mig helt! Läste att du t om sjukat dig?! Va falls? Då måste du vara riktigt kass, stackare 😦 Hoppas du snart är bättre. Klart att vi hörs av, du behöver inte be men jag tar gärna emot mutor 😆

      Kramen

      Gilla

    • 😮 Förlåt! Tänkte på att jag kanske sårade dina fölelser med att lämna dig på zoomin 😛 Du kan göra de flesta smilisarnafrån zoominäven här,men du måste ha mellanrum före och efter. Såg att du gjorde ett tappert försök 😆 Blir det inte för mkt snö imorgon så ses vi då, annars blir det luren!
      Kram

      Gilla

Sjung ut!

