Kan inte bestämma mig!

Jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska blogga här el på zoomin..Tycker ju inte att jag behöver en hemsida eg, bara bloggen. I dag har jag ringt lite samtal, borde ringa minst två till, men nu har orken dratt iväg. Jag tror jag har hittat modellen för Kanels apportering i tvåan 🙂 Istället för att sätta sig i utgångs ställning direkt med apporten, avlämnar hon den framfrö mig och sen sätter sig i utgångs ställning. Vi har börjat träna på sittande överlämning, ännu är det en bit kvar till hon kan göra hela momentet. Den 21 ska vi tävla i Skurup Klass I, har även anmält till Skanör-Falsterbo den 24 tror jag det var. Den 16 ska Kanel ögonlysas, håll tummarna.
På fredag har jag tänkt Nattvandra, de har dragit ner tiden till mellan 20-24….Inte så många timmars aktiv vandring så det ska jag förhoppningsvis klara.
M mådde inte bra i morse, skakig och darrig så hon kom inte iväg i tid. Inte alls bra då hon redan har alldeles för mkt frånvaro pga sjukdom och några late tillfällen..El vad man ska kalla det för.

See you!

2 thoughts on “Kan inte bestämma mig!

Sjung ut!

