Melissa räddar sömnen?

Sätter min tilltro till värmefilten Melissa. Har i natt sovit för öppet fönster med Melissa under lakanet och peppar peppar ta i trä JAG HAR SOVIT!!!! Hoppas bara att det inte var en engångs företeelse. Min diet går åt skogen hela tiden tycker jag, gnagar just nu på cashew nötter tex, hur bra är det på en skala från ett till tio? I går var jag hos mamma, hon har köpt ett löp band, ja ni läste rätt. Hon är riktigt skruttig och bara tanken på hur det sett ut när hon tagit sig upp på bandet får mig att skratta ända ner till tårna. Det står nämligen att man ska kliva upp när bandet är i gång och om man då är smidig som ett kylskåp, rör sig som en sengångare, ja då kan ni väl se bilden framför er?!
I går fick jag pm från Lomma. Tänk där är tre stycken grupper i Klass I med ca 21-23 deltagare i. Någon jag känner finns med i varje grupp, kul! I Klass II är vi ”bara” 17 stycken och det är Leif Prahl som ska dömma.
I morse körde jag och Oskar Annika till sjukhuset innan skolan. Hon ska kolla sina ögon och vara där hela dagen. Hoppas det går bra. Borde ta mig i kragen och träna lite med hundarna, men är så seg i dag….tål visst inte att sova verkar det som 😉

Ha det bäst alla!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Sjung ut!

