Vad man kan göra när man blivit utelåst

Tänkte träna Rut lite på morgon promenaden så jag lämnade Kanel hemma. Någon *läs Mikan* tyckte synd om Nelen och cyklade en sväng med henne. Så när jag kom tillbaka var huset igen bommat, jag hade helt enkelt blivit utelåst! Men som tur är så var grannen hemma, blev bjuden på både te och film mys! Tatuerad Torso med Irene Huss den var bra.
Igår såg jag faktiskt också på film. Sonen hade hyrt och vi kurade ihopa oss i soffan för att se ”Pojken i randig pyjamas” Den var sorglig men bra…Där fanns ett budskap som jag gillar se den gärna!

Tjingeling!

Sjung ut!

