Hysterisk moi???

Det här kan ju låta som en märklig efterkonstruktion men det är det inte. I förra veckan hade jag svårt för att komma till ro och sova ordentligt. Tyckte det luktade brandrök, var tvungen att upp och lukta om det stämde, men fann inget. Minsta sonen har frågat om hur han ska göra om det börjar brinna vem han ska väcka osv.
Och så inträffar den tragiska branden i Staffanstorp
Gensat började jag fundera över om jag kanskefår en hint från ovan, att det skulle kunna hända här? Så är det ju såklart inte men lite lätt hysterisk kan man ju bli när sånt här inträffar.
Anyway, så for vi till Hjula för att inhandla en brandstege som barnen kan använda om det skulle brinna på nedre plan. Men på Hjula i Staffanstorp var brandstegarna slut!!!!! Snacka om att tragedier blir wake up calls för många mig inräknad. Lyckades dock ragga tag på en i Malmö så helgen blir det brandövning här!

Ryser när jag tänker på den stackars familjen och anhöriga kan man klara en sådan här förlust? Fem från samma familj….Hoppas det iaf.

Sjung ut!

