Är du rädd för svininfluensan?

Det har varit så mkt snack om Svininfluensan, så jag har knappt velat ta det till mig. Men igår när jag hörde att en man på bara 4 dagars sjukdomskänsla dog, bara 38 år gammal, ja då blir jag rädd.
Tanken på att friska människor kan dö så snabbt av detta gör mig orolig. Alla är ju mer el mindre krassliga och inte vill man springa till doktorn för en fis på tvären. Svårt det där….
Men om influensan har ett så snabbt förlopp att man kan dö på bara fyra dagar, ja då tycker jag mer det känns som om pesten härjar
Hoppas att det visar sig att mannen trots allt hade någon sjukdom som gjorde honom försbagad, så jag inte behöver känna mig rädd för att jag el mina vänner ska gå samma öde till mötes, huga!

Kram på er Overlevare_svininfluensan

Sjung ut!

