Melodifestivalen

Vet inte om det kanske räknas som förtal el något annat, men jag bara måste höra om ni andra som såg melodifestivalen igår reagerad över något speciellt? Närmare bestämt över ThorLeifs Orkester….Varje gång som Thor-Leif reste sig och ville tjoa inför kamerorna så tog någon honom på axeln. Så nu undrar jag om självaste TL var pålyset kanske och kamraterna ville tona ner honom och bespara honom skriverier idag.

Sen måste jag också säga att trots att Petra Mede fått mkt taskig kritik så tycker jag hon är en salt böna med skämt precis i min smak!! I like her! Hon har varit bästa bidraget i MF hitills. Vilket j*** klyddande med alla röstningar hit och dit 😦

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 thoughts on “Melodifestivalen

  1. Hej!
    Jodå vi tittade.. kanske inte så noga på just Tor-leifs.. 🙂 Det är rätt underhållande även om det ofta är konstiga låtar med. Piloterna lät som plagiat av någon annan låt.. Sarah hade blivit bättre med mer rockkomp.. 😉 Ja det finns mycket att tycka.. Jag kommer nog inte att se Eurovisionen i alla fall.. Men kanske försändingarna med den nordiska panelen – de är kul!! 😀
    Vilka fina valpar Annika har!!! Oj, oj!! Ska bli kul att följa dem…

    Gilla

Sjung ut!

