Tack för benen Lotta!

I dag kom Annika ihåg att lämna ben till Rut & kanel från Lotta W. Tack så mkt säger vi

Från Senast upplagda bilder

Det var smaskens, Kanel åt ute och Rut la sig för att sova med benet i tryggt förvar nära. Lustigt egentligen men Kanel äter inte sina ben inomhus utan man får kasta ut dem där ute och sen passar hon dem nogsamt mot Rut. Inne är det visst Rut som bestämmer över benen.

Handlade med lite FIKA hem efter att jag lämnat barnen i skolan och gick in till Annika för att dela med mig. Så fick jag höra allting om Kiilas ”förlossning”. Hon blev i går stolt mamma till 2 tikar och 4 hanar. Kiila var lugn och fin mot valparna och pysslade om dem så nätt och fint. Så gulligt! Om valparna kan ni läsa mer hos Kennel BlackTracks De har jätte mkt tecken och kommer nog att bli super fina!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

7 thoughts on “Tack för benen Lotta!

  1. Blir du inte sugen på en valpkull hos dig nu? 🙂 Du har ju två tikar hos dig.. Kanel kanske skulle tycka att det vore trevligt att ha valpar där hon bor.. 😉

    Gilla

  2. Jo klart att jag blir sugen…men samtidigt så är jag en sådan fegis att jag har svårt att tro att det skulle bli något av den längtan=o)
    Hur lyckas du göta roliga gubbar i min blogg? Det vill jag också kunna*avis*

    Kram

    Gilla

Sjung ut!

