Ditt & Datt, undrar om Annika får sova i natt!?!

En del av en text som kan läsas på Team Jeas sida idag :

Anki/Rut fick sitt andra förstapris, men allra roligast vat att Rut fick tyst på ett gäng tuffingar som gjorde sig roliga över hennes storlek.

Visst låter det kul?! Det är sant som det sägs STORLEKEN HAR INGEN BETYDELSE!!!!

En av bilderna som Lotta tog igår, blev så himla bra att ni måste få se den. Jag riktigt lyser av glädje och nu är den uttryckt på foto papper och ska bara ha en ram att bo i.

Från Senast upplagda bilder

Tack alla som har gratulantat oss, vi är så glada över den äkta glädje som jag känner att ni har för vår lyckade tävling!

Min andra blogg : DaBlågg, Rut & Jag

Sen vill jag bara precis säga HÄR INNE händer det grejor!!! Det är så spännande…*biter på naglarna*

Sjung ut!

