Lydnads Klass 1 i Tingsryd.

Mikrobloggade innan i dag, men tyvärr är det bara zoominare som kan se det. Vi klarade uppflyttningen, men det var på håret. Vi fick 164p (man ska ha över 160p och max är 200p).. Känslan var god och glad och jag är väldigt nöjd. Lotta (Olle & Maltes Lotta) gjorde oss den stora äran att komma och hejja på oss, samt fota. Tack för det Lotta, du är ju en hyvens böna. Jag hörde ju inte själv vad som sades på läktaren, men mina kompisar som stog där berättade efteråt att det blivit lite kommentarer när vi steg in i ridhuset för att köra programmet : ”Kolla in den lilla hunden, och så lite spridda skratt…” Men vi lyckades nog charma dem, kändes som vi fick mkt applåder och så, fast allt är ju en dimma bara jag och Rut liksom…Som det ska vara!!! Collaget nedan går att klicka på för större bilder…..

  • Pligg 10
  • Tandvisning 10
  • Linförighet 8 (långt fram, luft)
  • Läggande 7  (dk,långsamt ner)
  • Inkallande 6 (dk, dk, ss)
  • Ställande 9 (steg)
  • Apportering 7 (dk,dk)
  • Hopp över hinder 8.5 (dk, sitter snett)
  • Helhetsintryck 9

Summa 164p                  Domare: Ingmar Engström

Han var väldigt ”sträng”, men trevlig och så vitt jag kunde bedömma rättvis. Han verkade inte se mellan fingrarna på någon.

Från Senast överförda
10 thoughts on “Lydnads Klass 1 i Tingsryd.

  1. Grattis till bra resultat! Tur att resan oxå gick bra, var annars ett bra väder att stanna hemma i…
    Ang gubbarna i min blogg. När du skriver en kommentar så klickar du ju på meddelande, bredvid det finns ett frågetecken, klicka på det såå får du fram hela listan med gubbar & deras kod.

    kram Marie

    Gilla


  2. Du är för rolig carina!
    Kolla in lite olika ställen innan du bestämmer dig. Ett tips är att det är en sida dr du kan få hjälp på svenska. jag menar IT världen i sig är svår att förstå utan att det är på engelska…=o)

    Kram

    Gilla

  3. Haha, precis så skrev jag på Sofies sida, SKA va på svenska. Hur trivs du här, e de enkelt och på svenska?? Men jag vill ju ha gubbar också!!!!!!!!!! Förresten, hur katten visste du att de va jag, jag hade ju glömt att skriva namnet.,., Och inte fattar jag hur man får in roliga gubbar i kommentarerna.,.,,
    Kram och ha de bäst!! Carina

    Gilla

    • Nu har jag varit inne och kollat din blogg Carina. Där skrev jag oxå hur jag kunde veta att det var du som skrivit! Här på WP hittar inte jag några roliga gubbar att lägga in, men annars är nog detta en rätt bra blogg, nr man väl kommit underfund med hur den fungerar=o)

      Gilla

Sjung ut!

