Känner mig inte alls bra=o(

Det började igår med att jag hade värk i kroppen och en hammare i pannan. I dag har jag känt mig bättre men trött. Fast ju längre på dagen det går, ju sämre mår jag. Har trots detta tagit mig i kragen och varit ute och tränat med Ruthunden, som också verkar sum och konstig. Men hon är iaf piggare idag än igår. Inkallningar på kort distans stod på programmet och det gick ganska bra. Hon kom men inte precis snabbt….Men det är klart, avståndet är ju kort så     dsc_0032hon tycker kanske inte det är lönt att gasa på, vad vet jag Kanske det är så att hon känner av mitt onda, jag försöker verkligen vara rolig och som vanligt, men för en hund finns det kanske ett spröt som talar om när det är äkta el ej? Hade det inte varit för tvlingen på söndag, skulle vi inte tränat i torsdags heller. Anyway, hon kommer säkert klara uppflyttningen, men det blir kanske inte vårt bästa race, men vem vet? Mirakel kan inträffa! Imorgon är jag kanske på topp (högst troligt faktiskt) och då kommer nog Rut oxå vara det! Nu vilar vi oss och ser fram emot morgon dagen Ha det bäst alla!

Lycka till nu alla Team Jeare, imorgon gör vi vårt bästa!!!!

Sjung ut!

