Fototävling

Funderar på om jag ska vara med och lämna bidrag till veckans Triss. Jag gillar ju att fota, iaf hundar*s* Jag får se hur det blir.
Vad det gäller Idol är det nu bara Kevin & Alice som är kvar. Den självklara vinnaren är ju Kevin. En sådan naturbegåvning han är, han kan verkligen sjunga allt han fått sig tilldelat.
Julen närmar sig med stormsteg, skrivet en önskelista som sitter på kylen….Undrar om jag varit en snäll flicka och får en kamera, el om jag får nöja migmed en prenumeration på Canis (hundtidning). Spänningen stiger*s*
Kramen E

Sjung ut!

