Kalorieträsket, here I come!


Trodde väl aldrig att jag skulle sitta och desperat leta efter hälso sidor på nätet…men det gör jag. På 3 månader har jag gått upp 6 kg, japp du läste rätt. Nu måste jag ju rå banta, svälta mig, fasta, ligga timmar i en bastu och svettas för inte räcker det väl att ta bort mitt dagliga/nattliga Dubbelnougat?! Jo, kanske men jag vill ha resultat nu, helst igår…Även om jag inte har något album som Britney Spears har, så har jag faktiskt också datumar att passa…till helgen tex! Mer om B.S kan du läsa på Aftonbladet, där jag hittade denna bilden…Lite skillnad o man säger så ja. Vågen, here I come el loose

Sjung ut!

