Om du inga förväntningar har…..

så behöver du inte känna dig besviken över att du får sitta själv i soffan, medan älsklingen snarkar i sovrummet. Hmmm, han har varit borta hela helgen…Kom hem i fm, jag lagade mat, dukade gick med doggen osv….Sen satte jag mig här en pytte pytteliten stund, stängde ner och gick in i vardagsrummet…Då reser han sig och säger godnatt. Försöker kolla 16 Blocks på 4an, men hör ett ljud som jag glömt bort i helgen HAN SNARKAR!!! Jaja, stör han mig stör jag honom, satte på datorn som står i sovrummet *skadeglad* och knappar och knåpar för kung och fosterland..Märkligt som tangent bordet strular i kväll, jag får liksom trycka så hårt för att det ska bli något *hehehe* Jag säger precis som Tony Rickardsson : ”Nä, jag è inte bitter!”

Sjung ut!

