Idol feber.

Den slår till snabbt, oväntat och hårt. Idol febern så klart. Det är inte så mkt det att det är så himla kul att att sitta upplåst i soffan en fredagkväll med en påse godis i knät. Nä, det är egentligen känslan av att vara med i ett samanhang..Jag menar, på bussen, i kön, på internet och i skvallerblaskor, ja överallt pratas det vitt och brett om HUR FEL PERSON BLEV UTRÖSTAD! När det är konstaterat är det dax för akt två, nämligen VEM som skulle åkt ut ISTÄLLET! Jag bara måste sitta framför tvn på fredagkvällen, vad ska jag annars prata med folk om?! Det bästa/värsta är väl ändå att ingen är överrens någonstans om vem som skulle åkt el stannat. Så det blir desutom livliga diskussioner *me like*. Jag tycker det är synd att Loulou fick åka hem, av henne och Sephide är det ändå Loulou som har den mest orginella rösten. Sen är det egentligen så att det är lille käre Johan som skulle åkt hem, men eftersom det uppenbarligen är en klar majoritet av flickor/tjejer/kvinnor som ringer in sina röster, så sållas tjejerna ut först, medans pojkarna går vidare på charm och inte sång! Tack Loulou för dessa veckornas skönsång, men jag är säker på att vi får höra mer från dig…..Kanske som Wildcard? El så kniper något skivbolag dig….

Sjung ut!

